عملیات اخیر ارتش لبنان علیه مواضع تروریست‌های «جبهه النصره» در ارتفاعات شهرک مرزی «عرسال» هشت کشته و 12 زخمی برجای گذاشت.

 به گزارش مشرق، عملیات بی نظیر عصر روز گذشته (دیروز) ارتش لبنان در هدف قرار دادن مواضع افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش روزنامه «الجمهوریه»، عصر روز گذشته صدای انفجار مهیبی در منطقه مرزی «عرسال» واقع در شرق لبنان به مسافت اندکی از مرزهای سوریه شنیده شد که مشخص ناشی از عملیات ارتش علیه مواضع جبهه النصره بود (+).

این روزنامه عملیات دیروز ارتش لبنان علیه جبهه النصره را «ضربه دردناک» توصیف و تاکید کرد که این عملیات در پی تحرکات روزانه افراد مسلح در پیشروی به سمت عمق خاک لبنان صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش لبنان بلافاصله پس از اجرای عملیات در منطقه «الملاهی» شهرک مرزی عرسال، یک کمربند امنیتی در اطراف منطقه عملیات برقرار کردند.

این گزارش حاکی است که افراد مسلح نیز یک خمپاره به سمت یکی از مراکز ارتش در حومه شهرک عرسال شلیک کردند که هیچ تلفاتی در پی نداشت.

یک منبع نظامی تاکید کرد که ارتش لبنان مقرهای تجمع افراد مسلح جبهه النصره را با توپخانه هدف قرار داد. این در حالی بود که برخی رسانه‌ها انفجار دیروز عرسال را ناشی شلیک بوسیله بالگرد اعلام کرده بودند.

به گفته این منبع نظامی نیروهای ارتش لبنان پس از رصد و پیگیری، تجمع خودروهای نظامی مملو از سلاح را در ارتفاعات عرسال هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌ها منجر شد.

وبگاه خبری «النشره» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که عملیات دیروز ارتش لبنان علیه مواضع تروریست‌ها در عرسال هشت کشته و 12 زخمی برجای گذاشت که به بیمارستان‌های صحرایی تروریست‌ها انتقال داده شده‌اند.

صدها تن از عناصر تروریستی داعش و جبهه النصره تابستان سال گذشته از خاک سوریه وارد لبنان شده و در ارتفاعات شرقی این کشور مستقر شدند. هم اکنون تروریست‌های جبهه النصره در ارتفاعات «عرسال» و تروریست‌های داعش در ارتفاعات «رأس بعلبک» مستقر هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس